Balenciaga Shoes Fall/Winter 2010/2011

Już dawno nie widziałam butów, które do tego stopnia powaliły mnie na kolana, zadziwiły pomysłowością, a nie tylko kolorem. Obcasy to prawdziwy majstersztyk.

Za to ubrania dla mnie – bez rewelacji – trochę geometryczne, gdzieniegdzie pojawia się gęste futro jak u Chanel ( tak przy okazji poświęcę temu chyba następnego posta, bo gdy zobaczyłam to, co popełnił ostatnio Karl spowodowało, że moje oczy wyszły z orbit. Bynajmniej nie z podziwu.).

ALE BUTY SĄ BEZKONKURENCYJNE

Eng:  For a long time I have not seen shoes that knocked me on my knees, full of astonishment by ingenuity. THE heels are a real masterpiece.

Honestly, looking on what is above ankles ,seems to be nothing new – some kind of stripes in kind of unintresting colours, some kind of fur, which seems to me to be a lighter version of Chanel for this season (by the way when I saw what Karl did for this fall/winter,  my eyes bulged from their sockets.  Far from admiration.).

BUT SHOES ARE INCOMPERABLE

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

