Warkocz

Pamiętam jeszcze jak nosiłam w podstawówce nieśmiertelny dobierany warkocz, który rano mama mi z wielkim trudem plotła ( i wyrywała mi pół włosów, czemu akompaniowały moje agonalne krzyki). Po szkole gdy wracałam do domu warkocz był ledwie widoczny lub nie było go wcale, bo notorycznie gubiłam rzeczy, które miały utrzymywać go w ładzie.

No i warkocze znowu mi się podobają. Właśnie zapuszczam włosy.

Eng: I still remember wearing braid in elementary school, which was daily plaited by my mum (simultaneously pulling out half of my hair.) After school when I returned home, plait always turned into knot really hard to solve.

NOW I like braids again

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

